Cum pot returna produsele

În conformitate cu ordonanță O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat , fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Star -Admin SRL (revercosmetique.ro), va oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice, după o anunțare în prealabil la adresa de email: office@revercosmetique.ro

Nu se acceptă returul pentru produsele care sunt:

  • Produse desigilate
  • Produsele care au valabilitate scurtă și nu sunt depozitate corespunzător, deoarece nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.

Procedură de retur:

  • Returul produsului se poate face doar anunțând în prealabil intenția de retur pintr-o sesizare scrisă la adresa de email: office@revercosmetique.ro sau completând formularul de mai jos.
  • În urmă discuției avute cu clientul, operatorul Star Admin SRL (Rever Cosmetique), va face o solicitare de ridicare a coletului de retur la adresa clientului în ziua stabilită de comun acord.
  • Clientul va trebui să predea curierului coletul împreună cu toate documentele primite la ridicarea acestuia.
  • Suma achitată de către client la achiziționarea unui produs de pe platforma noastră, va fi restituită în termen de 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul BioTake, împreună cu scrisoarea unde va fi indicat IBAN-UL unde se dorește restituirea sumei. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.
  • Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către client.

Observații :

  • Returul coletului se acceptă în termen de 30 de zile de la primirea și ridicarea acestuia.
  • În colet se vor află toate documentele primite cu acesta și solicitarea de returnarea a sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.

Star -Admin SRL(revercosmetique.ro) va încerca întotdeauna să rezolve orice tip de sesizare pe cale amiabilă , prin înțelegere între cele două părți . În acest sens va punem la dispoziție adresa de email office@revercosmetique.ro, unde puteți direcționa orice sesizare sau reclamație la care vom răspunde în maxim 5 zile lucrătoare. În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă se vor aplică prevederile legale de pe teritoriul României.